2 de enero de 2010

Blues en sol (cantat en mi)



Estic tan sol
Quan tu no estàs amb mi
Que sé ben redecert
Que em podria morir.

T'estimo tant
Que em sembla tornar boig
Jo t'estim tant
Que em sembla tornar boig
Lo vermell ho veig blau
I lo blau ho veig roig.

Te vaig veure una volta,
Me vaig enamorar,
Me feres una ullada
I mai més no em podré curar.

Tu tens verí
Tu tens verí
Això és bo per a tothom
Però no és bo per a mi.

Els dius "t'estim"
I no estimes ningú
A tots els dius "t'estim"
I no estimes ningú.
Conta'm mentides.
Ningú no les diu com tu.

Torna, torna...
Torna'm a anomenar.
Quan tu dius el meu nom
Sembla que em tornin a batejar.

Tu tens verí,
Tu tens verí.
Això és bo per tothom,
Però no és bo per mi.

Tan sols per culpa teva
Me bolc en fang i llim.
Per culpa teva
Me bolc en fang i llim.
Voldria avorrir-te
La meitat del que t'estim.

Guillem d'Efak

[Estoy tan solo
Cuando tú no estás conmigo
Que sé con certeza
Que me podría morir.

Te quiero tanto
Que me vuelvo loco
Te quiero tanto
Que me vuelvo loco

Lo rojo lo veo azul
y lo azul lo veo rojo

Te vi una vez
Me enamoré
Me miraste
Y nunca me podré curar

Tú tienes veneno
Tú tienes veneno
Eso es bueno para todos
Pero no es bueno para mí

Les dices: "te quiero"
Y no quieres a nadie
Les dices: "te quiero"
Y no quieres a nadie
Cuéntame mentiras
Nadie miente como tú

Vuelve, vuelve
Vuelve a llamarme
Cuando pronuncias mi nombre
Parece que me vuelvan a bautizar

Tú tienes veneno,
Tú tienes veneno.
Eso es bueno para todos,
Pero no es bueno para mí.

Sólo por tu culpa
Me revuelco en el fango
Por tu culpa
Me revuelco en el fango
Querría aborrecerte
La mitad de lo que te quiero.

Guillem d'Efak]

(La letra y su traducción las he encontrado aquí)

No hay comentarios: